NerminAyla benım 2. Gebelıgım özel klınıge gıdıyorum dogum ücretinı bıle erkenden verıcem 2 ay oncesı 🥹ılk kızımda catı darlıgından 38+0 da dogmustu bunuda 38+0 ıstedımı doktora soledım oda kabul ettı dıer gelısımde dogum parasını getırıp gunu sısteme gırıp hastaneye bıldırıcekmış 🙏 ılk kızımdada 1 ay onceden vermıstık dogum parasını suan hazıranda zam gelcekmıs ondan mayısta verıcez