@"Sukrand
Sukrandonmz Öncelikle çok geçmiş olsun bebeğiniz yaşam sınırını hafta olarak geçmiş ve kilosu da yaşam sınırının üzerinde. Rahim ağzınız da henüz sınırda değil 12 mm ile doğum yapan nice insanlar var bunları düşünüp moralinizi asla düşürmeyin. Kısa bir süre kalmış zaten doğumunuza uzanıp istirahat edin progestana devam edin Allahın izniyle hiçbir şey olmaz zamanında kucağınıza alırsınız. Ben de 22. Haftayım rahim ağzım 25 mm her gün bu korkuyla bekliyorum keşke bebeğim yaşam sınırında olsaydı bir nebze içim rahatlardı bol bol dua ediyorum Rabbimden istiyorum inşallah ben de sağlıkla kucağıma alabilirim kızımı ❤️❤️🍀