Svdt Bengo sağlık ocağına verdim canım henüz e nabıza düşmedi gündüz aile hekimine yine uğrarım sonuçlar için
ozlemyldz1 dün sağlık ocağında verdiysen bugun öğlenden snra e nabıza düşer bnm öle oldu her verdiğimde
Svdt Yesimdeniz saol canımda sonuçlar öyle demiyor 0.2 çıkmış kan da 4 günde geçikmem oldu hiç bir şey anlamadım 🙈
Bengo Svdt Allah Allah sen bu kan testini ya özelde yada devlette versene ben aile hekimliğine çok güvenmiyorum ya kanlar bekletildiği için hatta bugun gidebilirsen bir tıp merkezi falan direk kan verebiliyorsun
Svdt Bengo bugün artık gidemem canım kalsın cuma günü direk özele giderim aile hekimine gittiğime bende pişman oldum
Bengo Svdt eğer gitmek istersen direk sekretere beta baktırmak istiyorum de muayene falan gerek olmuyor kan veriyorsun 2 saate çıkıyor
Yesimdeniz Svdt inşallah canım benim rabbim isteyen herkese nasip etsin kulaklarını boş bırakmasın kimsenin 🤲🤲