Mayaveasya ben de hamileligimin ilk zamanları çok kötü olmuştum öksürükten nefesim daralıyor tikaniyordum ıhlamur limon bal filan içiyordum pekmez, ballı süt içiyordum ilaç almadım. Geçen ay da öyle oldum yine ama sanırım takviye aldığım için OMEGA3, demir filan çabuk toparladım pekmez, ıhlamur, ballı süt içtim yine sadece iki gün öksürükten uyuyamadım sonra toparladim şükür eşimin bir ay sürdü öksürüğü vallahi