Agcaslan Hanımlar 1. Vuruldum 2.tarihi geldi ama sizlerde ikisini vuruldunuz mu . Bi arkadaşım ilk dozda baygınlık geçirdi o yüzden endisleiyim 2. Aşı icin
Myrtle Agcaslan ilkinde cok ateslendim 3 gun hasta gibiydim. Doktorum ikinciyi olma der diye bekliyordum. 2ciyi de ol deyince oldum 2ci de hic agrimadi kolum. Doktorunuza da bir sorun ne diyecek 🤔
emirtimr1 Agcaslan sizde bir sorun olmasıysa vurdurun ki ben ikisinide vurdurdum.doktoruma bir doz yeterli mi diye sorduğumda ikinci dozu da vurdurmamı söyledi