Merhaba kızlar 39 gün önce kürtaj oldum kürtajdan sonra ki 26. Günde ilk adetimi oldum temizleneli 9 gün oluyor ve bugün yine açık pembesi bir akıntı ile karışık leke geldi afedersiniz korunuyoruz ama geleneksel yöntem yani dışarı şekilde sizce sizce gebelik olabilir mi yaa olsa bile çok mu erken