annesinin_kelebekleri Sezer2108 5+1 de gördük çok şükür ama hâlâ kalp atışını duymadım 10 gün sonra gel demişti doktorum
Sezer2108 Bende bugün gittim 5+1 de keseyi gördü ancak bebeği henüz görmedi 10 gün sonra tekrar gel dedi doktor