Sarkac Lykiav kan sonucun ne zaman çıkcak bakalm ins hamilesindr sennde mide bulantın var mı ya boğazimda zor tutyrm kendmi
Lykiav Sarkac hepsi var ama negatif çıktı kan. İdrar da silik çıktı. Bende anlamadım. En iyisi beklemek 12 gün nasıl geçerse tabi
Sarkac Lykiav bende anlamadm testte çıkıp kanda çıkmaması garip dedigin gbi yok ya adetim gecmeyene kadar daha kanda vermem testte yapmıcam
Sarkac Lykiav seni 0.1 ckms benim 2 çkti evet negatf ama normalden0 karda ckar neden 2 acaba arttimi bilmyrm brde bugün kasklarm agryr belim daha 15 gu um var normalde yumurtlamadan snra olur benm neden erken oldu
Sarkac Yesimdeniz daha 15 gün varken kasıklarımın ağrıması normal mi ğöguslerim ağrıyor uçlarını sıkınca ağriyor ben iki çocgumuda öle ogrendimde ondan. Belimde ağrıyor normalde adete yakn olurdu o yüzden kafam ksrsk
Lykiav Sarkac benimde normalde 15 günmus benimde vardı şimdi yok. Büyük ihtimalle ovulasyon gunumuzdu. Şimdi toplu test sipariş verdim. Hergun yaparım sıkıldıkça
Sarkac Yesimdeniz yarn alcam bakalm pazara gttgmde bugün çıkamam çıkarsa adet bttgi yumvtladm herhalde
Cihangir09 Sarkac sonucun 2 çıkması da negatif demek hastaneden hastaneye referans değerleri değişebiliyor zaten yeni adet olmuşsunuz bir de testte hiç bişey gözükmüyor açıkçası