Seher05_ Lykiav hayırlı olsun canım benimde 1 haftadan fazla göğüs ucu sızlamadı ve sağ kaşık ağrısı ve aşırı gaz ve iştah açıldı bugün test yaptım negatif cıktı adetime 10 gün var 🥹 en iyisi regli gecikmesini beklemem olacak
Senmsii Silik çizgi var cabim nuyuk ihtimal çok çok yeni hemen kan testi verme bekle 3 4 gün daha benimd eboyleydo kan verdim negatif çıktı doktor kesinlikle.gebelik.yok dedi 4 gün sonra pozitife döndü
Lykiav bufalo var tabi. Adet olacak gibi kasık batması var. Göğüslerim aşırı hassas. Sivilcelendim. Adetime de 13 gün var 😁