Başlıkta belirttiğim gibi kizlar 13 haftada kızım olcagini söylemişti doktor orası özel bı hastaneydi .bugün de kontrolüm vardı 16 haftalık cinsiyet hakkında doktorum erkek olduğunu söyledi şaşırdım ister istemez isim falan düşünmüştüm rabbim hayirlisini versin kız erkek farketmez ama insan sasiriyo ister istemez ablamdan da çok kıyafet gelmişti kızı olduğu icin sizce bu durum değişir mi kesin ne zaman belli olur