Merhaba kızlar özür dileyerek size sorumu size danışmak istiyorum 25 gün önce doğum yaptım öyle çok aman aman bir kanamam olmadı ilk günlerde pembe su gibiydi ama şu son birkaç gündür kanama sarı renge döndü afedersiniz bebek kakası gibi oldu ama koku felan yok ben enfeksiyon mu kaptım acaba dedim kontrolede daha var size danışmak istedim varmı aramızda böyle olan acaba