Bse-ercn58 Kızlar fetal el doppleri alan varmı ben almak istiyorum kaçıncı haftalarda bebeğin kalp sesini duyuyorsunuz eğer kullandıysanız evde :) ?
BADE38 Bse-ercn58 Haftasından itibaren diye biliyorum bende 21 haftalıgim alsammi diye bende düşünüyorum . stetoskop ile ama benim bildiğim
Bse-ercn58 ozozturk Ben kullanırım kesin ya çünkü 2 düşük yaptım bunuda içim rahat etsin diye alıcam ilk haftalarda kaç gibi duydunuz siz :)
ozozturk Bse-ercn58 ben sanirim 10. haftada falan almistim. Biraz zor olmustu ama o zamanlar da ugrasarak buluyordum :)
FKRKS29 Bse-ercn58 bende öyle biliyorum ama int bazı yerlerde çok zararlı olduğu söyleniyo onu okudu herld🤷♀️😅
Bse-ercn58 FKRKS29 Allahım bu kocalar hepsimi böyle sanki bizim çocuuumuz değil biz düşünemiyoruz kötü bişi olsa bebeğe zarar gelse felan çok evhamlılar 🤣🤣
Bse-ercn58 ozozturk Yaaa süper Allah razı olsun artık dr muayenesine gidene kadar evham yapmaya son ☺️ teşekkür ederim ☺️