Cansuuuh
Rica ederim faydasını göreceksiniz çünkü bende sizin gibiyim hastaneye erken saatte tahlil vermeye gitmem gerektiği günler o kadar çok kötü oluyordum ki kahvaltı saati gelince elimde , poğaça vs ile geziyordum kan alındıktan sonra hemen yemem gerekiyordu yoksa istifra ediyordum yatakta bazen çıkmak istemiyorum iştahım olmuyor açlık hissi olmuyordu ama o kahvaltı saati gelince muhakkak çıkarıyordum
Hele o safrayı çıkarmak çok zor ateş basıyordu terliyordum