Cnm benimde kızım öyle gerideydi zamanla fark açıldı. Hiç ilerlemedi perinatalog takibine aldı drum hatta doopler vs çekilip kordon kan akışına tekrar bakıldı vs. Neyse en sonunda 36+3 te 33 ile uyumlu acil sezeryana alındım. Daha fazla beklemek istemedi drum çünkü 15 sene sonra gelen bebekti. Kuvozde girdi ordada kilo alamadı nedense. Sonra hızla aldı ve 2500 olduğunda taburcu olduk. İlk zamanlar yine minyondu kucuuktu. Yeğenimin yenindogam döneminde giydiği kıyafetleri bizimdi 3 / 4 aylıkken giyiyordu anca. Sonra mamayla 5 ayda filan baya tombik bebek oldu. Fakat mamayı birakinca 1 yaşında 2 yaşına kada rhiic kilo almadj.ama şimdi yasitlarindan iri duruyor yemek sorunu var seçer yemek ona rağmen yanyana durunca onlardan iri şişman değil. Büyük duruyor. Bu arada temmuzda 4 yaşına giricek.
Bütün süreci baştan sona özetlemeye çalıştım. Üzülme yani her şekilde büyüyorlar. Gebelik haftanda ileri iciji ferah tut. Allah’ın izniyle bişey olmaz