merakli-27 Erkek bebek iki buçuk aylıkken kayar diyorlar kızlar daha geç oynarmis atarmis bebeklerinizin cinsiyetini ne ve ne zaman nasıl hissettiniz
perihankrkya merakli-27 oglumu ilk Gebeligimde 16.ci haftamda hissetim suan ikinci erkeğe hamileyim 15+2yim bakalim haftaya hissedecekmiyim heyecanla bekliyorum )🥰🥹
metemom_ merakli-27 ilk gebeliğim oğlumu 18+5 de çok hafif hissettim 19 . Hafta sonrası geceleri net hissettim 21. Haftadan sonra devamlı ve sert hissetmeye başladım
Ebus Ben oğlumu 15. Haftada öğrendim 18 de hissettim şimdi ikinci gebeliğim şuan 12. Haftadayım henüz hissetmedim ☺️
merakli-27 Hayırla sağlıkla gelsin bebislerimiz peki nasıl hissetme bunlar kayma mi dedikleri gibi atma mı