Aytlkya Lemya çok erken vermişsin ben adet olacağım gün vermiştim 0.06 çıkmıştı değerim 1 hafta gecikince 471.57 felan çıktı neden bu kadar erken verdin
Aytlkya Lemya biraz geciksin öyle kan testi yada erken gebelik testi yap gebelik testinin biraz da olsa yanılma payı vardır ama dediğim gibi ben adet günü verdim negatif 1 hafta geciktim verdim pozitif umarım gönlünüzce olur herşey 🤲
Aytlkya Ego evet 😄 valla kan verince yoktur diye o 1 haftanın içinde ne işler yapmadım ki 🤦♀️🤦♀️ 1 hafta geçilmede çıktı nasip ama bence gecikmeyi beklemek daha iyi bende acele edip kan vermek istemiştim
Ego Aytlkya peki başında küçüktür işareti varmıydı kan sonucunda canım hayırlı olsun bu arada çok sevindim 😄😄♥️
Ego Aytlkya ya çok sevindim gerçekten sağlıkla kavuş canım gecikmen oluncamı tekrar vermek istedin bi hafta öncesi negatif resmen ya 🤣
Aytlkya Ego evet gecikme olunca eczane testi yaptım ilk sonra kan verdim valla bende o zaman çok şaşırmıştım yani eşimde bende 😁😁 ama işte Rabbimin mücizesi şimdi 34 haftalık bile olduk teyzesi ❤
Ego Aytlkya çok şükür canım benim darısı bana inşallah bende şaşırdım bir hafta öncesi değer şaşkınım 🤣♥️♥️