Merhaba anneler anne adayları bu gün 40+5 haftalık oldum acile gittim kontrol amaçlı maalesef hiçbir şekilde doğuma dair belirti yok açıklık da yok yarın mecburi yatışım yapılacak dualarınızda bana da yer verirseniz çok sevinirim Allah isteyen herkese nasip etsin hepimizin yardımcısı olsun💜