Mervee__ vücudun denge merkezi değişiyo canım benim de çok olurdu 30 hafta olduk hala kendimi yorunca ağrıyo, yürüyüş yapmayı ihmal etme günlük hareket et içe biliyosan maden suyu tüket bol su bi de doktor kontrolünde söyle mutlaka belki magnezyum yazar❤