Selam arkadaşlar, son adet tarihim 19 mart uygulamaya göre 5+6 haftalığım ama bugün doktora gittim ilk defa ve doktor 4+5 haftalık bebek dedi, keseyi gördük şükür ama 1 haftadan fazla farklılık var bu normal mi? Bana garip geldi çünkü ben on gündür hamileliğin farkındaydım ve beta 770 falandı bir hafta önce.