Hgergy Bende bel ağrısı ve ara ara gelen regl sancısına benzeyen ağrı var. Bu ay yumurtlama günlerini ovulasyon testi ile takip ederek denedim. İnşallah bu ay nasip olur 🤲
Merve-metin Hgergy bat 5 Mayıs hala yumurtlama görmedim ovülasyon testiyle ilerliyorum bakalım ne zaman yumurtlama olacak yumurtlama geç olacağı için adetim ileri tarihe atacak sanırım
Babyy_ Hgergy ben bu ay doktora gittim yumurta takibi için doktor yumurtalarımın küçük olduğunu bu ay yumurtlama görmiyecegimi söyledi ben aşırı ümitsizliğe kapıldım evde lh testi vardı yaptım ve yumurtlama gördüm değerlendirdik ama bakalım nasip belirti olarak hiçbir şey yok suanlik
Hgergy Merve-metin ben de 21 22de pik gördüm ama sonrasında hep silik kalmaya devam etti. Bugün ovulasyon testim sadece tek çizgi vardı ama sanırım sıvı alınıma dikkat etmedim diye çıkmadı.
Merve-metin Hgergy sıvı alımına dikkat edip tekrar testi yapabilirsin canım benim hormonlarımda tembellik var ondan yumurtlama geç görüyorum
Merve-metin Hgergy bekarken düzenliydi normalde 32-35 arasında oluyorum ama evlendikten sonra döngüm değişti 11 aydır bi düzen yok geçen ay 26.günde adet oldum 8 gün erken bi önceki ay 10 gün gecikme oldu bu ay bakalım gününde mi gelecek yoksa gecikme olacak mı bilmiyorum
Hgergy Sevgi2023 benim de göğsüm çok ağrımaya başladı. Ama işte adet ile hamilelik belirtileri hep benzediği için bişey diyemiyor insan. Dua edip beklemek gerek sadece:(
Hgergy Babyy_ belki geç yumurta oluşmuştur, inşallahhh nasip olur bu ay. Ben de regliden itibaren 12. Günümde gittiğimde yumurtamın 12mm olduğunu söyledi. İlk defa muayene olduğum için gününe göre küçük müydü normal mi bilmiyorum