Merhabalar hanımlar ben yarın 37. Haftaya gireceğim 2 3 gündür aşağıya vuran sancılarım var artık iç bacaklarıma kadar vurmaya başladı. Belim kasıklarım hep oluyor. Son yarım saattir sanki afedersiniz ama vajina tarafım yırtılacakmış gibi sancı vuruyor son 1 2 haftadır ishal durumum var sürekli ıkınma hissi içindeyim cuma günü kontrolüm var çatı muayenesi olacağım 2. Ye o günü bekliyorum ama yatıp kalkmak oturmak yürümek bile zorluyor bazen sizce nedir bu durum?