Kızlar şuan 14+2 yim ama gün geçtikçe her şey güzelleşeceğine kötüleşiyor sanki. 1. Trimesterde böyle bir sorunum yoktu 2. Trimestera girdim iştahım birden kesildi resmen 1 haftadır aç geziyorum sevdiğim yemeklerden bile tiksinmeye basladım açlıktan ağlıyorum hiçbir şey yiyemiyorum midem almıyor buna bir çözümü olan var mı ya da geçici bir durum mu yalvarıyorum yardımcı olun bir türlü iştahım düzelmiyor 2 parça şeyle günü bitirmekten açlıktan çok yoruldum 😭 2. Trimesterda iştah açılır hamileliğin en güzel dönemidir diyorlardır neden böyle oldu ben anlamadım