Hilaldabaan Nergislyssa benimde öyle niye öyle oldu anlamadım üç dört gündür çok geliyor 37. Haftadayım nioli yapı falan da fayda etmiyor artık geliyor sürekli
semra2598 Nergislyssa benimde akıntım var günlük ped takınca alerji yapıyor o yüzden iç çamaşırıma akıyor sık sık onu degisiyorum.utuleyip giyiniyorum biraz fazla ıslak kalınca kaşıntı da oluyor acaba sizde de oluyor mu ?
Selinmoon Nergislyssa Senin mi benim mi 😂 bu ne yahuuuu , zaten enfeksiyon vardı fitil kullanıyorum o akıttı hep durmuyor 😂
semra2598 Nergislyssa normalde kaşıntı yok ama akıntı aktı diyelim çamaşırımi geciktirip degistirmeyince oluyor kaşıntı beni de çok rahatsiz ediyor günlük ped o yüzden kullanmiyorum
Hilaldabaan Nergislyssa benim yarın kontrolüm var doktora bir söyleyeceğim günlük kaç iç çamaşırı değiştiriyorum bu aralar haddi hesabı yok 😩
Nergislyssa Hilaldabaan bende kaç tane değiştirdiğimi bilmiyorum perşembe kontrol benimde ama benimde haberdar eder misin
Hilaldabaan Nergislyssa Ederim tabiki de canım acaba enfeksiyon mu var ki diyorum ama bakalım doktor ne diyecek
Hilaldabaan Nergislyssa canım kontrol den çıktım son haftaların artık normal doğum olacağı için vucüt kendini doğuma hazırlıyor akıntının artması normal dedi vagi-hex fitil verdi birde beyaz sirkeli su ile taharetlen dedi suyu kaynatıp
Hilaldabaan Sevvalll42 Ben başında kullanmadım ama 27. Haftamdan beri kullanıyorum akıntımı yok etmişti resmen gelmiyordu çok işe yaradı ama şuan kullansam da geliyor
Sevvalll42 Hilaldabaan bende iltihap vardı en son onun için kullanmak istiyorum ama ilk önce doktoruma danışıyım en iyisi
ZeynepDuru17 Nergislyssa benimde 30 haftalıkken fazla demişti doktor ağrım olup yatmıştım şimdi hala fazla fitil falan kullandım temizliyormus normalmiş akıntı fazla gelmesi
Ozgednc Bu hafta benimde arttı 🙄 enfeksiyon yok çok şükür 2 hafta önce vardı. Aniden su gibi geliyor bı kaşık kadar çok korkutuyor
Serendipity16 Ozgednc aynısı ya benimde bi çay kaşığı kadar geliyor gün içinde bi kaç kere bazen sarı yapışkan geliyor bu akıntılar beni tüketti 🤦🏻♀️