aybke_2 Lykiav ay gerçektenmi . Benimde bat 7 bugün sabah test yaptım negatif çıktı o zaman yoktur demi 🥺
BusZeyRas merva35 benim bat 12 dün yumurtlama oldu sanırım gün boyu nasıl batma yaşadım kasıklrımda anlatamam
merva35 BusZeyRas aybke_2 şöyle söyliyim benim her ay belirti var her ay ama şaşmıuo sonra bi bakıyorum regl olmuşum o yüzden belirtilere hiç inanmıyorum
Merve-metin BusZeyRas adetin 2.günü doktora gittim hormon tahlili yaptı dr söyledi canım hormonlarda tembellik var dedi 6 ay hormon ilacı kullandım Mayısa kadar gebelik olmazsa tel tekrar test yapacaz ona göre olmadı tedavi başlayacaz dedi
BusZeyRas Merve-metin canım hormon testlerni buraya atar mısın benimm de hormonlarım güzel çıktı dedi Ama başından savdı biraz doktor maalesf :(
Merve-metin BusZeyRas diğer testleri bulamadım canım benim değerlerim böyleydi Prolaktin 48.77 Fsh 9.25 Lh 12.96 Tsh 1.53 E2 48 bu değerlere bakarak prolaktin süt hormonun yüksek lh yüksek hormonlarda tembellik başlamış dedi 6 ay ilaç kullandım canım
BusZeyRas Merve-metin anladım canım Rabbim şafi ismiyle şifa versin gönlünüzce olsun herşey benim de fsh hormonum çok yüksek ama tedavi düzenlemedi dokror
Merve-metin BusZeyRas normalde 5 Mayıs canım ama yumurtlama görmediğim için adeti ileri atacak yüksek ihtimalle