Kızlar tam 1 hafta önce acil sezaryene alındım spinal iğne vurdular dikişlerin olduğu yerde ve çevresinde hissizlik var hiç hissetmiyorum dikislerimin yarısı çok güzel iyileşmiş diğer yarısı biraz kabarmış ve yanıyordu yanması da geçti ama pütür pütür kaldı etrafımdakiler dikiş izleri için bant olduğunu söylediler kullanan ise yarayan markası ile beraber yazabilir mi