Merhaba çalışan anneler bir sorum olacak doğum öncesi çalışamaz raporu SAT’a göre mi veriliyor? Yoksa bebeğin gelişim haftasına göre mi? Yani örneğin bebek SAT’a göre 30.haftada ancak bebek gelişimine göre 32.haftadaysa rapor almak için SAT’a göre 2 hafta daha beklemek mi gerekir?