Akşam yatmaya yakın karnımın solundan aşağı doğru acıdı bebek döndü sanırım sert hareket etti çünkü sonra iki kasığımda ağrımaya başladı ve hala arada kasıklarım ağrısada vajinama baskı var ağrı var yürürken yatarken otururken vs zorluyor böyle uzun oturuş anca rahat ediyorum yayılarak oturduğum için yani normal herhalde demi acaba bebek döndü mü kanala girmesi için erken sanırım da çok aşağıda hissediyorum böyle yani tüm ağırlığı vajınamda nerdeyse