Bilgem52 Kızlar 26 haftalık gebeyim Dr suyumun fazla olduğunu söyledi benim gibi olanlar varmı şeker testi yapılması lazım dedi daha önce başına gelen varmı benim 5 sezaryanim olacak biraz korktum
Alparslanmom__ Bilgem52 benimde 19 haftalarda suyum fazlaydi Dr şekeri kes dedi yürüyüş bol su ile şükür düzene girdi şuan 6ayligiz🙏darısı size imsllah
eminece93 Bilgem52 seker oluyor genelde en büyük etken, bol su icin 3 lt havalar isininca 4 lt kadar yolu var ödem olmaz tansiyon seker duzene girer