Muzeyyen7 12 haftalığız kasık bölgemde hafif kramplarım ya da sancı şeklinde ağrılar var normalmi bildiğisi olan varmı
Seldahilal Muzeyyen7 çok normal cnm ben 29+6 hala araa sırada kasık ağrısı kram tarzı seyelr oluyor bebek büyüdüğü icindir
Aleynaceyhannnn Rahim büyüdükçe kramplar olur demişti bana doktorum oğlumda da çok ağrım olmuştu şimdi de 10 haftalık hamileyim bunda da kasık ağrısı yaşıyorum