Askoo Gebeliği öğrenmeden başlayan göğüs hassasiyeti bugün 6+3 de sabah uyandım yok böyle olması normal mi
Eko93 Askoo kişiden kişiye değişen bir durum bu bence. Daha hamileliginizin başındasıniz doktora gözüktünuzmu kalp atışı için?
Seldahilal Askoo çok normal cnm koruma bende 9 haftalıkken bianda bütün hamilelik belirtilerim kaybolmustu korkudan acile gittim ordaki doktor çok normal olduğunu söyledi çok şükür şuanda 29+6 koruma yani
kardelen54 Normal her zaman olmuyor hassasiyet bazen olur bazen olmaz ben 11.haftaya girdim son 3 haftadır filan hassasiyet tamamen yok oldu geçen hafta bebeğinizi gördük gayet iyiydi
Askoo Eko93 geçen hafta gittik kalp atışı duymak isterseniz haftaya gelin dedi perşembe gidicez inşallah
Askoo Seldahilal neredeyse bende gidicem ama perşembe zaten randevum var diye tutuyorum kendimi yani ne zormuş bu süreç sürekli korku panik
Seldahilal Askoo evt malesef öyle canım ben bile su bahftalarda yine korkuyorum içini ferah tut kötü düşünme iyi düşün iyi olsunn