Handevich Kızlar sabah şeker yüklemesi yaptırdım. 2 kan verdim ama e devletimde glukoz tolerans testi 74 yazıyor sanırım daha sonucumun tamamı çıkmadı. Başım uyuşuk gibi ağrıyor geçmedi normal mi ?