Sevgili anneler ve anne adayları.
32 haftalık hamileyim.
Az önce kontrole gittiğimde doktor beyinde 12 mm beyin omurilik sıvısı olduğunu söyledi.
Takip edicez dedi.
Bu durumu yaşayıp tecrübe eden bana yardımcı olabilecek kimse var mı? Lütfen yardım edin😭