İlk ikisini sağlık ocağında verdim düşük çıkanı özel hastanede verdim farklılık göstereceğini düşündüm ama yine de o 2 günde 2 kat artış olması gerekmiyo muydu en kötü ihtimalle 550 600 çıkması lazımdı diye düşünüyorum doktor da düşük ya da kürtaj, dış gebelik dedi