Hulo2105 Merhaba anneler ve anne adayları 🌺 bebeğe emzik alıcam ama aventin bir sürü modeli var farklı ne bilmiyorum. Yenidoğan için hangisi uygun? ,ultra air,ultra air gece var ? Soothie var. Hangisini alayım🧸
Hamilebirisi_06 Hulo2105 hepsinin ucu aynı zaten soothie hariç diğerlerinden istediğinizi alabilirsiniz
buseyusuf27 Hulo2105 ultra soft yada aır alabılırsın bn soft almştm kızımda smdi oğluma aır aldım 0-6ay olandan gece olanı bebk buyuyunce kndı yatakta bulup alsn dıye
Hulo2105 lidyamom aslında hepsi aynı gibi anladığım kadarıyla sadece isimleri farklı diye aklım karıştı 😅