Meraba sevgili anneler, 2 gündür sancılarım vardı 2 gün öncede nişan gibi sümüksü ama yeşilimsi şefaf bir akıntım geldı baya koyuydu ve yapişkandi sancılarim gecmeyince dün gece acile gittim Altan muayene ettiler ve rahim ağzımın yumaşıdığını ve açılmamın başlayabilecegini erken doğum riskim oldugunu söylediler bebek de baş asagi pozisyonda baya aşagıda duruyormuş ciğer geliştirici vuruldum yatışım verildi. daha önce başına gelen var mı acaba rahim ağzı yumuşamasi nedir ve nasıl ilerler doğar mı bebeğım bilen varsa cevaplarsa sevinirim❤️