Pnar45 Kızlar selamm. Benn ilk doğumumu sezeryan yaptım 4 yıl önce şimdi normal doğum yapmak istiyorum. Araştırmalarıma göre bu mümkün diyor ama doktor olmaz diyor. Varmı sezeryan sonrası normal doğum yapan?
2prensesannesiiii Pnar45 çok var canım ssvd destekleyen dr bul kendine her dr kendine güvenip yapmaz 4 yıl geçmiş ssvd için aradan 2 yıl geçmesi gerek en az
Arascancan Pnar45 benim de ikinci sezeryandi doktor bir kaç sene geçmesi LAZIM normal doğum icin dedi o yüzden sezeryan olucam
Susu13 Pnar45 mümkün tabi kuşum kuzenimin 2yıl oldu Sezeryan olalı şimdi normal doğum yaptı da senin bide 4 yıl geçmiş ne alaka yaniii onun işine gelmemiş evet sen destekleyen doktor arayışına gir hemen sjsjsjsj
Ayzynp Ben sezaryen sonrası normal doğum yaptım. Hemde çocuklarımın arasında 26 ay var. Doğumdan 18 ay sonra tekrar hamile kaldım. Destekleyen bir doktor araştırın. Umarım gönlünüzce olur 🙏🏼