pinaarrylmz kızlar ilk gebeliğim 17. haftaya girdim ama hiç hareket hissetmiyorm normal mi? sizler kaçıncı haftada hissettiniz ve nasıl bir histi?
Hulo2105 pinaarrylmz ben 16+4 te hissettim. Karın yapısıyla ilgiliymiş. Yağ ve kas dokusu eğer çoksa geç hissetmeniz normal🍭
msaslaner pinaarrylmz 16+6 da hissettim ilk gebeliğim bugünde hissettim gece yatarken pıt diye içerden ittirdi
Bilgem52 pinaarrylmz benimde 18 haftalarda ufak bir hissettim 20 haftalara doğru net hissettim bazen geç hisedile biliyor korkma
Nur1999 Hulo2105 17 haftalığız bugün hissetmiyorum normalmi ya düzenli jissetmek şartmı bu haftalarda endişelendm de
Berivan_sr 19+1 18 sonlarında hissettim yani 2 3 gündür yeni yeni hissediyorum merak etmeyin normal bence 😊
Hulo2105 Nur1999 evham yapmayın daha çok küçük hissetmeniz bile mucize. 20 de hisseden var. Kendinizi korkutmayın. 28. Haftaya kadar düzensiz oluyor zaten