Lütfen beni korkutmayın 🥺 geçen gün gittim daha açılma falan yoktu, her şey yolundaydı. Ben bugün biraz fazla yürümek zorunda kaldım eve geldim belimin sol tarafı çok ağrıyordu uzandım dinlendim pek bir işte yapmadım . Bir yarım saat önce idrarda akıntı gelmişti biraz kanlı gibiydi . Kontrol ediyorum ama lekelenme yok nedendir sizce ?