buseyusuf27 aa uyluk kemiğini de ilk defa duydum valla bu fotoğrafta 8 haftalıktı şuan 2 gün sonra 10 haftalık olucaz inşallah 2 hafta sonra kontrolüm var hem ikili test için inşallah o zaman öğreniriz 2. Gebeliğim ilki erkek bunda gönlümüz kızdan yana ama erkek olursa da üzülmem tabi 😂sağlıklı olsun da 🙏🥰