Clskan2524 Kızlar doktorum ağustosun 5’i doğum gözüküyor dedi şu an 26+0 haftalığız sizce haziranda tatile gidebilir miyim
Hulo2105 Clskan2524 uçakla gidecekseniz galiba doktor izni gerekiyor o haftalar için. Arabayla gidecekseniz 1-2 saatte bir durup hareket edersiniz. Doktorum bana 32. Haftaya kadar izin vermişti tatil vs konusunda. Sizde doktorunuza danışın mutlaka.
Rabiul Clskan2524 Temmuz ortası doğum haziranda tatile gidicem bende kxksks ama yakın mesafe yani acil bir durum olursa 1.5 -2 saate hastaneye ulaşabilirim
bahocum Clskan2524 biz de 29-30 haftalarımda gitmeyi planlıyoruz. Yarın doktor randevum var soracağım bakalım. Ama kendi arabamızla gideceğiz muhtemelen gidebilirsin der diye umut ediyorum 😅
Ecmsrn Dr um a aynı soruyu 33. Hafta için sordum bir sorun olmayacağını gidebileceğimi söyledi sadece çok uzun süre oturmayın ara ara mola verip yürüyün araba yolculuğu ise
Serendipity16 Clskan2524 aşırı uzun bir yol değil mi ya ? Bi de karadeniz her yer dağ bayır bu şekilde keyif alabilir misin bilemem ben tehlikeye atmazdım Allah korusun bi durum olsa sonra niye gittim diye vicdan yaparsın
Clskan2524 Serendipity16 allah korusun bir şey olmaz allahın izni ile tabi dr görüşüp öyle haraket edeceğim