Elifaykkac Nerdeyse bir aydır devam ediyor tuvalette yatıp kalkacağım yani o derece siz de yaşadınız mı yoksa anormal bi durum mu
Hicran57 Elifaykkac şuan hala kasıklarda karnımıza çıktığında o kadar baskı olmaz idrar torbasına sımdı aşağıda oldukları için baskı oluyo halıyle
umrumdadegil Elifaykkac ilerde daha fena oluyor emin ol geceleri sürekli uyanıyordum🤣 son zamanlarda hiç kesintisiz uyuyamadım bir de bebis doğunca da istesende gidemiyorsun dibine kadar tutuyorsun 🤣 annelik çok garip😂
Elifaykkac Hicran57 bazı günler daha az sıklıktayken bazı günler mesela bugun aşırı derecede fazla gittim tuvalete