GuzelMelegimm Pellini çoğu hastahane öyle. Gününde doğan bebekleri solunum sıkıntısı diye küveze alıp devleti sıkıntıya sokuyorlar.
Pellini beylikdüzü medilife ,avcılar hospital , reyap hastanesi diyor kızlar yazıklar olsun gerçekten . sağlam bebekleri küvezde yatırmışlar annesinden ayırmışlar yazık 😔
Melisaaltnblk Pellini bende 6 aylık hamileyim cidden gerçekten sorun var mı yok mu nasıl bilicez ve biz kabul etmedikçe yoğun bakıma alınıyor mu acaba hastane kalmadı gerçi artık tedbirli olurlar diye düşünüyorum ama bende reyapta takipliyim medilife dan oraya geçtim medilife cok sorumsuz diye suanki doktorumda memnunum başkanyere gitsek bile nemile karşılaşacağımızı bilmiyoruz çok tedirginim napıcam bilmiyorum
Pellini Melisaaltnblk medilife da hangi doktora gidiyordunuz . çok sorumsuzlar derken beyi kasttettiniz ? bende oraya gitmeyi düşünüyorum
Melisaaltnblk Pellini doktorumdan memnundun burcu hanım cok bilgili biri ama çok yoğun bir doktor çok hastası var bir kaç kere randevu günüm değişti acil bi lekelenmem vardı çağırdı gittim hasta kabul etmedi gibi aksilikler oldu bide doğumumda burda olmayabilirmiş oda beni tedirgin etti hastane çalışanları cok ilgili değil orada doğum yapan herkes şikayetçi kuzenimde aynı şekilde doğum yaptı komşumda yaptı cokmkötü davranıyorlar ebeler hemşireler bide hastane doğum teminatı adınaltında para alıyor doğuöa girerken o test bu test diye fazladan para kesiyorlar o yüzden tercih etmiyorum acil kısmı da aynı şekilde çok ilgisiz