Sanırım kendimi nazar ettim düne kadar hiç bir şeyim yoktu bulantı felan rahat geçiyor derken her sabah yaptığım kahvaltıyı bu sabah yapamadım avakado tadı bana yumurta gibi geldi sabahtan beri öğürüyorum ve ev bana kokuyor sanki 😩 Mutfağa gidiyorum koku geliyor, banyoya gidiyorum koku geliyor. Yataktan çıkamıyorum 🤢 Ayrıca kasık ağrısı var biraz normal mi bu ?