Ayse3536 Benimde Cero33 benimde temmuz ayında olacak biraz ince uzun kollu biraz kısa kollu aldım kararsız kaldım nasip olursa ilk hafta uzun ince giydiririm diye düşündüm
Aysima_19 Cero33 ben 20 tane tüm takım aldım 20 de alt ince pijama aldım zıbın da fazla aldım oldu ki üstü zıbınla durur sadece ince pijama giydiririm diye herkes fazla almışsın diyor ama inanın insanın elinde değil hemen buyur giyemez dediler ama dayanamıyorum malesef 🥰
Buseirgit Cero33 Temmuz sonu doğum inşallah. İnce uzun kollu tulum aldım 9 tane, ikili takım aldım 4 tane zıbın aldım bolca. Bir tame de kısa kollu tulum aldım ilk bir iki hafta böyle giyer sonra duruma göre alıcam kısa veya uzun