CanNurdan Ben oğlumu 10 ile ogrenmistim adetim gecikmeden kan verdim normal geldi bana değer ama hemşire hamilelik var demek için düşük dedi normal değil mi?
metemom_ CanNurdan yükseliyorsa sağlıklı gebeliktir sadece erken öğrenmişsin kesin sonuç için iki gün sonra yine kan verirsin inşallah da sağlıklıdır. 😊
busraaa10 CanNurdan 59la öğrendim bende herkes yoktur dedi ama vardı 🥲😂 36 haftalık olduk çok şükür ♥️🫶🏼
numix 2 günde bir kan verin en az iki katına çıkması lazım ☺️ ben de 40′la öğrendim hamilelik tabi ki var ama sağlıklı olup olmadığını kontrol ettirin