GizemCengiz ben normal dogum istiyorum nasip olursa ama bildigim kadariyla 38 ile 39 hafta arasi olunuyor sezeryan. Bebek zaten 37 haftasini doldurduktan sonra tam gelismis oluyor ve dünyaya gelmesinde bi sakinca yoktur. bende keske 38-39 haftalikken sancim gelsede bebegime kavussam diyorum😅 suan 37 haftaligiz