Seldau ilk 2 beta güzel yükseldi 3. %60 bile yoktu dedim kimyasal yaşıyorum heralde test vermedim bida aradan zaman geçti baktım gelen giden yok eşim dedi kan verelim gittik verdik baya yükselmişti çok şaşırdım mutlu oldum bakan doktor sağlıksız gebelik dedi çok sinirlenmiştim tekrar verdim 2 katı artmıştı yine sonra vermedim bekledim gittik helgik kese var büyüyor ama bebek oluşmuyor du 2.kese oluştu 1 hafta araları vardı oda boştu kürtaj oldum baştaki doktor haklıymış çok istediğim için adama kızmıştım