Snmim canım benim reglim 2gün geçtiğinde yaptım tek çizgiydi sinirlendim bidaha yaptım oda öyleydi ikisini Yanyana koyup üstümü değiştirmeye gittim ikisinde de silik bir şekilde ikinci çizgi çıkmıştı o gün gidip kan testi yaptırdım 3buçuk haftalık hamileymişim ama böyle durumlarda doktorlar bile net konuşmuyor en az 6-7.haftada kese ve bebekte kalp atışından sonra hamilesin diyorlar daha önce gitmene gerek Yok biraz sabret hemen yıpratma kendini