Momseyda 34+4 deyim normal doğum çok istiyorum ama ilk bebeğim be korku var. Prenses doğum düşünmeye başladım, aranızda yapanlar var mı , artı eksi yönleri nelerdi ?
4ysegulec Benimde ilk ve kendime güvenmek istesemde hiç güvenmiyorum.😂 Ya suda doğum, ya da epidural düşünüyorum.
Momseyda 4ysegulec evet aslında ilk başlarda tek çocuk düşündüğüm için yarı sezeryan doğum yapmayı düşünüyordum ama operasyon sonrası hemen ayaklanmak zor oluyor. Zaman daraldıkça cesaretim yok oluyor sezeryana da şartlamak istemiyorum en sağlıklısı vajinal doğum sonuçta sadece bilinç olrark bilinmezlik sanırım bizi uzaklaştırıyor ordan :)
4ysegulec Momseyda Epidural’den bahsediyorsanız epidural’e prenses doğum diyorlar işte bele bir şey takıyorlar oradan anestezi veriyorlar normal doğuruyorsun ama aşağıyı hissettmiyorsun sadece ıkınıyorsun.😂 Fakat bazıları ıkınamadım falan diyor benim fobimde uyuşuklen ıkınamamak.😂
kahvesever__ Momseyda yurt dışında yaşıyorum burda zorla normal doğum yaptım bana kalsa tabiki sezaryan olurdum çünkü çok korkuyordum normal Doğumdan
Momseyda 4ysegulec kahvesever__ Sadece korku sebepli sezeryan olmak istemiyorum iyileşme sürecini çok yakından görüyorum bebekle ilgilenmek hatta tuvalete gitmek bile eziyet oluyor hep birine ihtiyaç duyuyorsun. Ben de inanılmaz derecede korkuyorum ama doğum sonrasını düşününce normal doğum mantıklı geliyor.. evet ıkınamamak sıkıntı olur bunun için doğum yapmış olanlardan artı eksi olarak yorumlarını bekliyorum 😕
kahvesever__ Momseyda evet haklısınız normal doğum yapınca hemen toplana biliyorsun aya kalkıyorsun benim ilk doğumumda 4 tane dikişim vardı ikinci de hiç yoktu çok güzel bir doğumdu inşallah sizinki de güzel geçer ıkınma anında doktorunuz size söylüyor o anda ıkınırsanız sorun olmaz
4ysegulec Momseyda Valla ben de normal istiyorum acı eşiğimde çok düşük en kötü epidural taktırırım diyorum bakalım neler gelecek başımıza.🥲
Asu_baby5 kahvesever__ merhaba bende normal doğum istiyorum yada prenses doğumu aklımı kurcalayan dikişler çok acıyor mu ayağa kalkarken otururken tuvaletini yaparken vs yanımda biri kalsın istemiyorum doğumdan sonra eşim dışında
kahvesever__ Asu_baby5 ilk birinci günü biraz acıyor ama sonra geçiyor sadece büyük tuvalet yaparken biraz zorlanıyorsun o kadar
Momseyda 4ysegulec bakalım :) herkes birbirine dua etsin inşallah su gibi kolay geçer herkesin doğumu