27 haftalık hamileyim , nefes aldıkça sol göğüsümün altında sancı oluyor , sol boşluğumda falan hep ağrı sancı var bikaç gündür gece üzerine yattığımda bile sancıyla uyanıyorum, bunun sebebi nedir hiç kilo da almadım 2 kilo aldım sadece , yaşayan var mı aranızda ?